EXPERIENCE IS THE TEACHER OF ALL THINGS
-Julius Ceaser

Sunday, December 30, 2007

Speak The Truth, Nothing But The Truth

Picked this up fromYB Husam Musa's blog.

Harap-harap PM baca laporan media dunia, supaya PM tau cerita sebenar. Untuk mana yang ingat-ingat lupa, sila baca semula apa PM ucap mula-mula jadi PM dulu,

``Beritahu kepada saya maklumat yang benar. Saya tahu kadang-kadang orang kasihan. Kalau beritahu maklumat yang benar nanti takut Pak Lah menangis, susah hati, tidak boleh tidur.
``Bagi saya, sebagai pemimpin seperti yang saya katakan kepada UMNO di Kepala Batas, saya bersedia penuh, sanggup mendengar apa yang benar. Kalau tidak sanggup mendengar apa yang benar, tidak payah jadi pemimpin. Begitulah sikap saya
``Jika kita mendapat maklumat yang betul dan menunjukkan sikap memahami dengan bertindak balas dengan jujur, itulah yang dikehendaki oleh rakyat.
``Kalau tidak, rakyat akan kecewa. (Utusan Malaysia: 10 November 2003 – bersamaan hari Himpunan Bersih 2007 -10 Nov 2007).

Tell the people that he (PM) want to know the truth. So he just wanted to know just the truth, nothing but the truth...... However today is he listening to the truth or just hiding behind the truth?

Over TV we always see his Deputy at most function. He is most of the time oversea. Who is the Foreign Minister?

Is he listening to the truth? Or UMNO are just hiding the truth so that they will be nominated again as candidate for the PRU 12.





No comments:

AFFILIATION

TESTIMONY OF 1MALAYSIA

1 Malaysia PEOPLE FIRST
These are blogs as proof of the slogan.

Followers

BILLBOARD

WHAT'S NEW ON THE BLOG FRONT

Powered By Blogger