EXPERIENCE IS THE TEACHER OF ALL THINGS
-Julius Ceaser

Monday, March 03, 2008

DSAI at Taman Kosas

Mon | Mar 03, 08 | 6:30:16 am MYT

KUALA LUMPUR, 3 Mac (Hrkh) - "Jika betul Abdullah menyatakan harga minyak di Malaysia naik kerana alasan harga minyak di Singapura naik, saya cabar dia menaikkan gaji rakyat Malaysia sama seperti gaji rakyat Singapura. Gaji rakyat Singapura lima kali ganda berbanding rakyat Malaysia."



.....tawaran Barisan Alternatif(BA) cukup mudah iaitu sekiranya BA memenangi pilihan raya, pada 9 Mac harga minyak akan diturunkan.

"Pernahkah kita dengar kerajaan yang menolong rakyat dengan menurunkan harga minyak akan menyebabkan negara bankrap, sebagaimana yang dinyatakan Najib?

"Negara akan menjadi bankrap jika menteri rompak harta rakyat, negara akan bankrap jika beli kapal selam dan ambil komisyen 530 juta. Negara akan bankrap jika sekolah 100 juta tetapi dikenakan 140 juta. Negara akan bankrap jika jalan rosak tetapi diserahkan kepada Samy Vellu semua dinaikkan harga,"katanya sewaktu berucap di ceramah umum bertempat di Padang Taman Kosas, petang semalam.

Anwar juga mendedahkan taktik kotor Barisan Nasional yang mana akan mengarahkan pemuda-pemuda membuat kekecohan sambil membawa lambang keADlLan dan PAS. Manakala televisyen akan memperbesarkan peristiwa tersebut dengan menyatakan pihak pembangkang yang membuat kekacauan tersebut.

More.......



No comments:

AFFILIATION

TESTIMONY OF 1MALAYSIA

1 Malaysia PEOPLE FIRST
These are blogs as proof of the slogan.

Followers

BILLBOARD

WHAT'S NEW ON THE BLOG FRONT

Powered By Blogger